środa, 4 lutego 2015



TytułChicago's Chinatown
Czas i miejscelata 90, Chicago
Gatunekkomedia, fluff, kryminał
Pairingi???
Ostrzeżenia: zmieniony wiek postaci, niekompletna wiedza na temat Chicago i działalności mafii, wszystko za wyjątkiem nazwisk i wizerunków postaci jest wytworem mojej wyobraźni, możliwe sceny +18


Ta historia według wielu nie różniła się niczym innym od pozostałych, całkiem nudna i niewarta uwagi, za wyjątkiem paru pikantnych dodatków w postaci głośnych artykułów w lokalnych gazetach czy wspomnień w wieczornym dzienniku radiowym. Mogłoby się wydawać, że to niemożliwe by zwykły chłopak w zaledwie parę tygodni mógł się wcisnąć w szeregi działającej w 'podziemiach' mafii i ukraść serce dziecka Starego Smoka; nikt nawet nie wierzył takim plotkom notabene krążące w całym Chicago. Życie w tamtych czasach dla mieszkańców tego śmierdzącego miasta nie przynosiło kokosów (w żadnym tego słowa znaczeniu) tym bardziej nie ułatwiało spokojnego egzystowania, więc zastanówmy się jak w ogóle funkcjonowali ci, którzy żyli w Chinatown? Pojęcia takie jak bogactwo, pieniądze, wspinanie się na szczyt, nie istniały w słownikach azjatyckiej ludności, a każde wspomnienie wyżej wymienionych równoznaczne było z opowiadaniem bajek.
Czy można zatem powiedzieć, że Oh Sehun miał to szczęście i zasmakował bajecznego życia?


           


od hurri: Publikacja opowiadania ruszy wkrótce! (możliwe, że od Maja br)

6 komentarzy:

  1. Już po opisie mogę powiedzieć, że mi się spodobał pomysł! ^^ Jestem tylko ciekawa jak będzie wyglądała w pełni napisana historia, czekam z niecierpliwością.
    Życzę wiele weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa czy uda mi się opisać wszystko to tak jak mam ułożone w głowie :D
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Sehun będzie miał styczność z mafią? Jejuś nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;-;
    Weny! Fighting! C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie miał z nią styczność to akurat mogę zdradzić! Muszę jednak przypomnieć, że to opowiadanie to komedia i mam nadzieję, że takie połączenie będzie się podobać. :D
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że Oh Sehun zasmakował takiego życia! :D Podoba mi się zarys i w ogóle pomysł. Hunnie w mafii, to naprawdę coś czego nie spotyka się na co dzień, nawet w innych opowiadaniach nigdy się z tym nie zetknęłam. Czekam na pierwszą część, bo czuję, że będzie wystrzałowo - by nie było strzelaniny. xD
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można zakochać się po krótkim opisie? Bo jeśli tak, to ten fanfiction ma już całe moje serce.
    Nie dość, że kocham Chicago (miałam nawet okazję w nim kiedyś mieszkać i wspominam to bardzo, bardzo dobrze), to ubóstwiam exo, rozkoszuję się latami 90' i interesują mnie tematy gangów i mafii. Innymi słowy, to opowiadanie kupiło mnie dosłownie każdym aspektem i nie mogę się już doczekać, aż będę mogła przeczytać pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że to nastąpi szybko, ale też nie ponaglam. Coś czuję, że to będzie jedno z moich ulubionych ff.
    Życzę weny, sarangi xx

    OdpowiedzUsuń